7/21/2019

מי הם קבלני איטום מורשים



קבלן איטום הוא האדם שאתם צריכים כדי לאטום את הבית, בין אם מדובר על איטום גגות או איטום קירות. עם זאת צריך לזכור כי לא כל קבלן איטום יכול להציע לכם את השירות הכי טוב שיש בעיקר אם הוא לא מורשה. מה אומר הרישיון שלו? מי נחשב לקבלן מורשה? מה צריך לעשות? זה הזמן לתשובות.

קבלן איטום שקיבל רישיון

קבלן איטום מורשה הוא למעשה קבלן איטום שיש לו רישיון לעבוד .הרישיון הזה אינו רישיון פלסטיק כמו רישיון הנהיגה שלכם אלא תעודה קטנה שמראה שהוא באמת עבר את ההכשרה שהוא צריך לעבור. כדי למצוא קבלני איטום מורשים אתם לא צריכים להתאמץ יותר מידי. אתם יכולים לשאול את קבלני האיטום איתם אתם מדברים האם יש להם רישיון ולדרוש לראות אותו. רוב רובם של קבלני האיטום המורשים יפרסמו באתר האינטרנט שלהם את התעודה שלהם כדי שהלקוחות שלהם יוכלו לראות במו עיניהם ולא לדאוג מהבחינה הזו לפחות.

קבלני איטום

כיצד ניתן לקבל רישיון?

כאשר מישהו רוצה להתחיל לעבוד כאיש מקצוע מסוים הוא צריך להתחיל את הדרך שלו ברכישת הידע המתאים. לאחר מכן הוא צריך לעבור מבחן הסמכה ואז רק הוא מקבל את התואר 'מורשה'. כמובן שיש קבלני איטום שאין להם רישיון כי הנושא לא נמצא באכיפה הכי טובה שיש אך אתם בתור לקוחות לא יכולים לבחור בקבלן איטום כזה. לא רק שאי אפשר לבחור בקבלן איטום לא מורשה אלא אי אפשר לבחור בשום איש מקצוע שאין לו רישיון כי הבחירה הזו יכולה להיות טעות איומה גם מבחינת התשלום שהוא דורש, היחס שהוא מעניק וכמובן רמת המקצועיות שלו.

מדוע חשוב לבחור בקבלן מורשה?

אולי העובדה שהמדינה מעניקה רישיונות לאנשי מקצוע לא מזיזה לכם ובכל זאת תחליטו לבחור בקבלן איטום לא מורשה, אולי בעיקר בגלל המחיר הנמוך שהוא מציע. חשוב לזכור כי קבלן איטום לא מורשה לא בטוח מה הוא עושה. הוא לא עומד בדרישות שהמדינה הציבה לשירות שהוא צריך להעניק ללקוח, לא משתמש בחומרים המאושרים ולעתים גם יתברר שהוא נוכל שלא מעניק אחריות על האיטום. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה