2/09/2016

זיפות גגות בחודשי הסתיו

העיתוי הכי טוב לביצוע זיפות גגות הוא בוודאי שלא בחורף. זוהי בדרך כלל התקופה אשר בה מגלים את כל הסדקים והנזילות בגג ומגלים שהבית לא יבש ואינו אטום כפי שבאמת הייתם רוצים שהוא יהיה. התקופה הכי טובה לביצוע זיפות גגות היא בסתיו הוא רגע לפני שמתחיל החורף עם בוא הגשם ועמו מתחילים לסבול מנזילות.
מי מכם אשר אינו מקפיד על זיפות גגות בזמן ואינו מקפיד לבצע איטום, יסבול מכך ביותר בעונת החורף, איך שיתחילו לרדת הגשמים הראשונים.

למי לפנות על מנת לבצע איטום גגות?

הכי נכון זה לפנות לחברה שמתמחה בתחום, באם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות. בשוק ישנן הרבה מאוד חברות לאיטום גגות, אשר למעשה מתחרות האחת ברעותה, שידאגו לגג שלכם וימנעו נזילות עוד לפני שתגיע עלינו בטובה עונת החורף. אם כבר הספקתם להגיע לחורף וגיליתם להפתעתכם כי יש לכם נזילה מהגג, מכיוון שלא אטמתם אותו בזמן, עליכם להזמין במהרה חברה מקצועית לאיטום גגות.
באופן בהול וחירום לא כל חברה תהיה מוכנה לבצע עבורכם זיפות גגות, ולכן תבצעו בדיקה באתרי האינטרנט השונים, ותוודאו בטלפון מול החברה עד כמה מהר היא תוכל להגיע ולבצע עבורכם את הזיפות בגג שלכם, גם אם מתחוללת סערה באמצע ינואר או פברואר.

השוואת מחירים של זיפות גגות

העלויות של זיפות גגות קשורים למספר פרמטרים. ראשית כל, מה שמשפיע על זיפות לגגות הוא טיב החומרים. ישנם חומרים איטום שהם פשוטים וזולים מאוד וישנם חומרי איטום שהם איכותיים ויוקרתיים ביותר. כאשר אתם משווים מחירים בין חברות לזיפות גגות, תשוו גם את החומרים שבהם החברות משתמשות.

סקר שוק הוא תהליך שאתם תהיו חייבים לבצעו, מכיוון שהוא יחסוך לכם הרבה מאוד עלויות. ישנן חברות אשר גובות עבור זיפות גגות עלויות מאוד גבוהות שלא בצדק. סקר שוק יעזור לכם לזפת את הגג ולחסוך בעלויות ככל שניתן.
זיפות גגות