3/22/2017

איטום גגות הסיפור האמיתי

רק כאשר ישנה בעיה באיטום הגג שלכם, תוכלו להבין לעומק עד כמה הוא חשוב


איטום הגג שלכם הוא מרכיב בסיסי ביותר של אורח החיים היום יומי שלכם בדירה או בבית העסק. הגג מבצע את תפקידו בצורה סטנדרטית לאורך זמן – הוא מפריד בין הפנים לחוץ במבנה והוא מונע מעבר של גשמים ורטיבות לתוך המבנה עצמו – ובשביל שהוא יוכל לעשות זאת בצורה טובה משלבים שכבות איטום בגג, והדבר מהווה מרכיב בסיסי וחשוב ביותר בשגרת החיים שלכם. עם זאת, לא רבים מבינים את החשיבות של איטום גגות בהקשר זה, ועוד פחות מכך מבינים את המקצועיות הדרושה לשם כך – וננסה לתת לכם את הסיפור האמיתי שעומד מאחורי המלאכה הזאת.


מה עומד באמת מאחורי איטום הגג, וכיצד מבצעים אותו בצורה המקצועית ביותר?


·         מה עומד מאחורי איטום הגג? איטום גגות חייב להתבצע בצורה המקצועית ביותר בכדי שיהיה ניתן ליהנות מסביבת מחייה ברמה הבסיסית ביותר – זהו מרכיב שלא פחות חשוב מבנייה של קירות בבית ומהשלד שמהווה את יסודות הבית. בכדי להבין זאת בצורה הטובה ביותר, נסו לחיות בבית שבו אין איטום או שהאיטום פגוע בימי החורף – עד מהרה מופיעים במקרה הטוב כתמים של רטיבות בקירות ובתקרה, ובמקרה הרע ישנן נזילות של ממש הגורמות לנזקים ברכוש ולהפסקות חשמל בבית.

·         כיצד מבצעים את האיטום? בכדי לבצע איטום גגות בצורה מקצועית ונכונה, יש לבצע תהליך רב שלבי הנוגע בהרמת התשתית בגג, בבחירת חומרי האיטום המתאימים ביותר, בניקוי יסודי של הגג, בהנחת חומרי האיטום בצורה מקצועית כפי שהדבר נחוץ, ובסופו של דבר גם בסיוד מחודש של הגג ובהנחת ריצוף לפי הצורך. כך, מקצה לקצה, מבטיחים את הגג האטום כפי שנחוץ לכם בכל מבנה מודרני באשר הוא.

איטום גגות


ודאו כי אתם מבצעים כל תהליך איטום בצורה היעילה והאיכותית ביותר



כל תהליך של איטום גגות צריך להתבצע בצורה המקצועית ביותר שניתן לבצע אותו – וזהו הסיפור האמיתי והמהותי ביותר שנוגע לאיטום הגג. רק שירות קבלני מקצועי בתחום האיטום ידע להבטיח לכם סביבת מחייה ללא נזילות ודליפות – ומדובר כאן במרכיב בסיסי וחשוב ביותר של חיי היום יום שלכם, כפי שתוכלו להבין במהרה בבית שאינו אטום דיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה