8/14/2017

מי צריך לשאת בתשלום על זיפות גגות השוכר או המשכיר

זיפות גגות לבית אטום ויבש


זיפות גגות היא אחת הפעולות החשובות ביותר שצריך לבצע לתחזוקת הבית. אמנם כיום תהליך הזיפות פחות נפוץ עם הופעת שיטות איטום גגות אחרות כמו יריעות ביטומניות אך עדיין שיטת הזיפות חיה ובועטת ומיושמת בגגות רבים. זיפות גגות מאפשר ליהנות מאיכות חיים ללא תקלות בכל מה שקשור לאטימות הגג, הרי להיות בגג שנוזל בתקופת החורף זה סיוט גדול ביותר. פעמים רבות יש אי הבנה לגבי האחריות בנשוא הזיפות בעיקר לשוכרי הדירות. מי שגר בדירה שכורה וסובל מרטיבות נמצא במצב בו מצד אחד הזיפות מתבקש ומצד שני הוא לא רוצה לשלם עבורו.


מי צריך לשאת בתשלום על זיפות גגות, השוכר או המשכיר?


·         כל בית שמוצע להשכרה חייב להיות בית ראוי למחייה. כשמדברים על בית ראוי למחייה לא מתכוונים רק לבית משופץ או בית שאין בו מפגעים בטיחותיים אלא דירה שיש לה את כל תנאי המחייה הבסיסיים ולא תיצור שגרת חיים קשה ולא נעימה עבור השוכר. כל בעל דירה שמעוניין להשכיר את הדירה שלו חייב לדעת שהוא חייב להציע דירה עם גג אטום בכל שיטה שהיא כאשר זיפות גגות היא אחת השיטות הנפוצות שמאפשרות מחייה נעימה ויבשה.

·         במידה והתגלתה נזילה כלשהי שלא מפסיקה ומדובר בדירה שכורה, הדייר ששוכר את הדירה חייב לדווח על כך לבעל הדירה. בעל הדירה חייב לספק שירות זיפות גגות מקצועי כמו זה שאנו באדלר ובניו מציעים או כל סוג איטום אחר. ככל המצב לא יטופל המצב רק יחמיר ורצוי מאוד לוודא את האטימות של הגג עוד בתקופה היבשה בבדיקות שגרתיות ולא לחכות לחורף, שם האיטום הופך להיות קשה הרבה יותר.

רצוי להימנע מפעולות חד צדדיות



למרות הרצון להיות בבית יבש חשוב מאוד להבין שזיפות גגות יכול להיות תהליך ארוך ולא זול. אמנם מדובר בהשקעה חשובה לטווח הארוך אך בסופו של דבר מעשים חד צדדיים יכולים להכניס את שוכרי הדירות לסחרור משפטי שהם לא רוצים להיכנס אליו. בכל ייעוץ לגבי זיפות גגות ומצבים אלו אנו באדלר ובניו נותנים את השירות הטוב ביותר שכולל ייעוץ והכוונה במקרים אלו. פנו אלינו עוד היום ונשמח לענות לכם על כל השאלות.  


המאמר  נכתב באדיבות א. אדלר ובנו - זיפות וסיוד גגות 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה