11/23/2016

מהו איטום בסנפלינג?

בעיות איטום עלולות לגרום להתפתחות רטיבות ונזילות בכל רחבי הבית


אנשים רבים אינם מודעים לחשיבות האיטום בביתם, עד תחילת התקופה הגשומה. בתקופה זו מתגלים כל הכשלים באיטום הבית בצורת נזילות ורטיבויות, אשר לא רק גורמות לאי נוחות בבית, אלא גם מובילות להתפתחות עובש, הרס של צבע וקירות, הרס של קורות עץ ועוד. מסיבה זו, חשוב ביותר לדאוג לאיטום יסודי ויעיל של הבית, וכן לתיקון כל כשל באיטום המתגלה במהלך החורף בהקדם האפשרי.


אז מה כדאי לדעת על איטום בסנפלינג?


·         מה זה איטום בסנפלינג: כיום מתבצעות עבודות בנייה רבות כאשר הפועל קשור בחבלי סנפלינג לגג הבניין, ומבצע את העבודה בצורה שכזאת. שיטת בנייה זו לא דילגה על תחום האיטום, וכיום אנו רואים בעלי מקצוע רבים בתחום אשר מבצעים את עבודתם כאשר הם תלויים מגג הבניין, כך שהם יכולים להגיע לאזורים שונים של הבניין בקלות רבה יותר, תוך שמירה על חופש תנועה ועל שתי ידיים חופשיות לעבודה.

·         מתי תתבצע עבודת איטום שכזאת: איטום מסוג זה מתאים בעיקר כאשר יש לאטום אזורים גבוהים בבית, כגון חלקיהם הגבוהים של הגגות, או כאשר צריך לאטום אזורים גדולים כגון קיר שלם. בצורה זו, יכול בעל המקצוע להגיע בקלות לכל אחד מהאזורים אותם יש לאטום, כאשר הוא מאובטח לחלוטין באמצעות החבלים והחיבור שלהם לגג.

·         מהם יתרונות איטום בסנפלינג: לשיטת איטום זו יתרונות רבים, בין היתר- הגברת הבטיחות בעבודה במקומות גבוהים באמצעות קשירת העובד לגג הבניין והימנעות משימוש בפיגומים, אפשרות להגיע לכל חלקי הבניין, כולל החלקים הגבוהים ביותר, אפשרות לשמור על שתי ידיים פנויות בזמן העבודה מבלי לחשוש מנפילה ועוד.


איטום בסנפלינג הינו בעל יתרונות רבים, ויכול להתאים לשימוש במקרים רבים


במקרים שונים בהם אנו רואים כי יש לבצע עבודות איטום יסודיות באזורים גבוהים, ניתן להיעזר באיטום בעזרת סנפלינג, אשר יאפשר לבעל המקצוע לעבודה בצורה בטוחה ביותר גם באזורים גבוהים, ולהגיע לכל חלק בעייתי בבית, כך שהאיטום שיתבצע יהיה יסודי ויעיל, וימנע חזרה של הבעיה או התפתחות רטיבות מסוג מסוים בבית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה