12/22/2016

המדריך המלא לסיוד גגות

ראשית, עלינו להבין מדוע חשוב כל כך לסייד גגות


כשאתם חושבים על מלאכות מקצועיות שצריך לבצע בגג הבית שלכם, סביר להניח כי סיוד גגות הוא לא הדבר הראשון שקופץ לראש שלכם. ובצדק – איטום גגות הוא אכן מרכיב מהותי ומרכזי יותר שצריך לדאוג לו בגג שלכם. עם זאת, רבים לא מבינים עד כמה סיוד הוא קריטי עבור גגות, בדגש על גגות בהם התבצעה עבודה איטום. הסיבה לכך היא כפולה. סיוד הגג מבטיח הן הגנה על שכבת האיטום מפני חום שיכול לפגוע בה (גג לא מסויד יספוג טמפרטורה של למעלה מ-40 מעלות צלזיוס), והן עבור בידוד של הגג מהחום הזה. על כן, חשוב מאוד לסייד בצורה הטובה ביותר, וכעת נבין כיצד.

כיצד מסיידים גגות בצורה הטובה ביותר? על מה חשוב להקפיד בביצוע תהליך זה?


איך מסיידים גג? סיוד גגות מתבצע, כפי שניתן להבין, על ידי צבע סיד לבן ובסיסי שמעניק לגג את ההגנה הנחוצה לו ואת הבידוד שקריטי עבור השימוש בו לאורך זמן. בכדי לבצע סיוד איכותי או אפילו הלבנה באמצעות חומרים אקריליים, יש צורך בניקיון יסודי של הגג מקצה לקצה בתחילה, שטיפה, ולאחר מכן פיזור של חומר הסיד על פני השטח של הגג כולו, והברשה באמצעות מטאטא כביש. יש לשפשף היטב בכדי להבטיח את המגע של הסיד עם כל פני השטח של הגג.

על מה חשוב להקפיד? ישנם לא מעט פרטים עליהם צריך להקפיד בסיוד גגות מקצועי באמת. אחד הפרטים האלה, לדוגמה, הוא תערובת הסיד, שצריכה להיות שילוב של סיד סינטטי אבקתי, מים ודבק לטקס או אקרילי – והכל במינונים נכונים. חשוב להתאים את הסיד לשיטת האיטום של הגג שלכם. באופן כללי – חשוב לבצע את התהליך כולו בצורה מקצועית ביותר.

עבור בידוד הגג שלכם והגנה על האיטום שלכם לאורך זמן – סיידו את הגג היטב



בכדי לבצע סיוד גגות איכותי בצורה מקצועית באמת, חשוב לפנות לאנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר, שמתמחים בכל מה שנוגע לאיטום גגות ככלל, ולסיום תהליך האיטום באמצעות סיוד מקצועי בפרט. דרך אנשי מקצוע שכאלה, תבטיחו לעצמכם גג אטום ויציב באמת לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה